Partnership byBP X Neptunus
1 min | PartnershipsNeptunus Rotterdam, een toonaangevende baseball en softball vereniging in Nederland, slaat de handen ineen met byBP om de marketingstrategie te verbeteren.
Het strategisch partnership is gericht op het versterken van de e-mailmarketing en de automatisering hiervan om de communicatie met de leden, toeschouwers en andere belanghebbenden te versterken.
Als sportmarkerteers begrijpt byBP de cruciale rol die e-mailmarketing speelt bij het vergroten van de betrokkenheid van leden, toeschouwers en andere belanghebbenden. In samenwerking met CM.com zullen we de huidige e-mailmarketingstrategie herontwerpen, optimaliseren en automatiseren. De implementatie van e-mailautomatisering moet de ticketverkoop van Neptunus meer stroomlijnen en leiden tot het vergroten van het aantal toeschouwers.
Wat betekent dit?
– Er worden gerichte e-mails ontwikkeld voor leden en fans om deze dichter bij de club brengen.
– Door middel van data inzichten en analyses wordt de juiste boodschap, op het juiste moment naar het juiste publiek gestuurd.
– Innovatieve methoden worden gebruikt om belangrijke aankondigingen en promoties naar de doelgroep te communiceren.
Met dit partnership hopen byBP en Neptunus de toeschouwers ervaring te verbeteren en het succes en groei van de club te vergroten!
Benieuwd naar marketingstrategiën voor jouw club of merk? Neem contact op!