Strategie is de

Sleutel tot succes

Onze eerste meeting, de teammeeting, is er helemaal op ingericht om de samenwerking zo te starten om elkaar te versterken en optimaal gebruik te maken van elkaars specialismen. Samen bepalen we wat het vraagstuk is, binnen welke tijd we dit gaat oplossen en hoe we dit gaan aanpakken. Op basis daarvan creëren we een strategie die past bij jullie als bedrijf en praktisch uitvoerbaar is. In dit proces bouwen we altijd door op succes, maar leren we ook van onze fouten. Bovenal hebben we een doel voor ogen: een glansrijke overwinning.

Van een online merkpositionering tot en met het verbeteren van de offline merkbeleving. Merkstrategieën creëren is topsport.

Van campagne tot merkactivatie

We creëren een merkstrategie, waarbij we een mix van kennis, kunde en ervaring combineren tot een uniek plan. Het plan is ingericht tot de korte, middellange termijn en draagt daarmee bij aan het succes van de onderneming. Met de gekozen tactiek spelen wij ook graag de wedstrijd. Of het nu gaan om online of offline activaties, ons team bestaat uit de juiste spelers om hierin uit te blinken.

Concepten

Het ontwikkelen van een duidelijke oplossing voor jouw marketingvraagstuk.
Wij mixen theorie, ervaring, praktijk en onze topsporters mindset om tot een concept te komen.

Bekijk deze dienst

Merkstrategie

Nu het concept gecreëerd is, is het belangrijk om te bepalen wat de te voeren strategie wordt. Wat wordt de boodschap, hoe gaan we dit communiceren en naar wie?

Bekijk deze dienst

Activaties & events

Wanneer we er samen voor kiezen om het concept ook offline te activeren creëren we unieke activaties en events ter versterking van het concept.

Bekijk deze dienst

Online activatie

Vrijwel altijd zal het concept ook online geactiveerd moeten worden. Ook met dit specialisme versterken we de kracht van het concept. Met de juiste tools wordt de boodschap bij de juiste doelgroep onder de aandacht gebracht.

Bekijk deze dienst

We hebben al potjes gespeeld met

Onze laatste één – tweetjes

Deloitte Scoop Masters

Met een unieke activatie tijdens de rust van de Pro League wedstrijden kreeg Deloitte het publiek op de banken.

Jumbo Hockey launch Campaign

Met de overname van Hockey Republic heeft Jumbo Hockey voor een nieuwe uitdaging gekozen binnen de sport-retailmarkt.

SPARren bij SPAR

Een activatie die de SPAR-boodschap op een unieke wijze weet over te brengen.

Wat onze winnaars zeggen

Al enige jaren organiseren wij de jaarlijkse Rabo Fandag met behulp op technisch vlak van BP College. Voor vele kinderen het ultieme hoogtepunt uit hun jeugd om op 1 dag samen met alle internationals een unieke dag mee te maken. De kinderen moeten deze dag ook echt op hockey-technisch gebied wat leren en dat gevarieerde programma wordt geheel door BP College naar alle tevredenheid georganiseerd.

Arjen Rahusen - KNHB, Directeur HISWA te water

byBP onder leiding van Billy Bakker en Mirco Pruyser maakt een mooie transitie door. Startend in ondersteuning bij hockey activiteiten zijn zij doorgegroeid naar een volwaardig gesprekspartner én activatiebureau voor het laden van je merk. De ervaring met byBP m.b.t. het ontwikkelen van maatschappelijke activaties gecombineerd met de kracht van sport is goed.

Marco Moers - ABN-AMRO: Senior activation manager/ Ajax en hockeysponsoring

byBP is een enthousiaste en professionele partij die op meerdere vlakken kan bijdragen aan de naamsbekendheid van jouw merk. Door de aanwezigheid in de doelgroep zijn ze specialist in het activeren van de juiste doelgroep voor het juiste product. Wij ervaren de samenwerking als zeer prettig!

Franske van Hassel - Jumbo Hockey & Golf: Category Manager

Til ook je spel naar een

hoger niveau!

Eerlijk is eerlijk veel informatie staat al op onze website en hier en daar geven we een klein kijkje in de keuken. Vaak heb je toch nog een specifieke vraag die je zo snel mogelijk beantwoord wilt hebben. Laat daarom je gegevens hieronder achter, zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen!









    Bel me terugStuur me een email

    Liever direct contact?

    Je moet een keeper niet vragen om een goal te scoren, daarom is het vaak beter om een directe vraag neer te kunnen leggen bij de specialist.

    Tobias Vink

    Tobias Vink – Marketing strateeg byBP