Een goed idee begint

met co-creatie

Concepting begint bij ons altijd met het bepalen van een doel. Dit doel wordt ons gezamenlijke doel (co-creatie) en stellen we reëel, maar zeker ook ambitieus op. Eerst zorgen we ervoor dat we helemaal op de hoogte zijn van jouw organisatie, waarna we duidelijk gaan stellen wie de doelgroep is, wat de boodschap/oplossing gaat zijn en welk (commercieel) doel er aanhangt. Op basis daarvan gaan we aan de slag vanuit het (top) sport perspectief en creëren we een concept wat uiteindelijk antwoord geeft op jouw marketingvraagstuk. Dat marketingvraagstuk kan je van te voren al duidelijk hebben, maar kunnen we ook tijdens de teammeeting samen bepalen.

Van een digitale oplossing zoals een APP tot aan een limited edition voetbal. We gaan altijd aan de slag met een gezamenlijk doel en schieten alleen om te scoren.

Van campagne tot merkactivatie

Een concept kan een duidelijk oplossing zijn voor jouw marketingvraagstuk, zoals een APP om klanten op een unieke manier te bereiken. Liever spelen we de wedstrijd met onze complete selectie, waarin we ieders specialisme optimaal kunnen benutten en succes bijna voor het oprapen ligt. Dit zou inhouden dat we niet alleen de APP bedenken, maar ook de te voeren strategie na lancering en de uiteindelijke online/offline activaties verzorgen.

Concepten

Het ontwikkelen van een duidelijke oplossing voor jouw marketingvraagstuk.
Wij mixen theorie, ervaring, praktijk en onze topsporters mindset om tot een concept te komen.

Bekijk deze dienst

Merkstrategie

Nu het concept gecreëerd is, is het belangrijk om te bepalen wat de te voeren strategie wordt. Wat wordt de boodschap, hoe gaan we dit communiceren en naar wie?

Bekijk deze dienst

Activaties & events

Wanneer we er samen voor kiezen om het concept ook offline te activeren creëren we unieke activaties en events ter versterking van het concept.

Bekijk deze dienst

Online activatie

Vrijwel altijd zal het concept ook online geactiveerd moeten worden. Ook met dit specialisme versterken we de kracht van het concept. Met de juiste tools wordt de boodschap bij de juiste doelgroep onder de aandacht gebracht.

Bekijk deze dienst

We hebben al potjes gespeeld met

Onze laatste één – tweetjes

Deloitte Scoop Masters

Met een unieke activatie tijdens de rust van de Pro League wedstrijden kreeg Deloitte het publiek op de banken.

Jumbo Hockey launch Campaign

Met de overname van Hockey Republic heeft Jumbo Hockey voor een nieuwe uitdaging gekozen binnen de sport-retailmarkt.

SPARren bij SPAR

Een activatie die de SPAR-boodschap op een unieke wijze weet over te brengen.

Wat onze winnaars zeggen

Al enige jaren organiseren wij de jaarlijkse Rabo Fandag met behulp op technisch vlak van BP College. Voor vele kinderen het ultieme hoogtepunt uit hun jeugd om op 1 dag samen met alle internationals een unieke dag mee te maken. De kinderen moeten deze dag ook echt op hockey-technisch gebied wat leren en dat gevarieerde programma wordt geheel door BP College naar alle tevredenheid georganiseerd.

Arjen Rahusen - KNHB, Directeur HISWA te water

byBP onder leiding van Billy Bakker en Mirco Pruyser maakt een mooie transitie door. Startend in ondersteuning bij hockey activiteiten zijn zij doorgegroeid naar een volwaardig gesprekspartner én activatiebureau voor het laden van je merk. De ervaring met byBP m.b.t. het ontwikkelen van maatschappelijke activaties gecombineerd met de kracht van sport is goed.

Marco Moers - ABN-AMRO: Senior activation manager/ Ajax en hockeysponsoring

byBP is een enthousiaste en professionele partij die op meerdere vlakken kan bijdragen aan de naamsbekendheid van jouw merk. Door de aanwezigheid in de doelgroep zijn ze specialist in het activeren van de juiste doelgroep voor het juiste product. Wij ervaren de samenwerking als zeer prettig!

Franske van Hassel - Jumbo Hockey & Golf: Category Manager

Til ook je spel naar een

hoger niveau!

Eerlijk is eerlijk veel informatie staat al op onze website en hier en daar geven we een klein kijkje in de keuken. Vaak heb je toch nog een specifieke vraag die je zo snel mogelijk beantwoord wilt hebben. Laat daarom je gegevens hieronder achter, zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen!









    Bel me terugStuur me een email

    Liever direct contact?

    Je moet een keeper niet vragen om een goal te scoren, daarom is het vaak beter om een directe vraag neer te kunnen leggen bij de specialist.

    Billy Bakker

    Billy Bakker – Eigenaar byBP

    Mirco Pruyser

    Mirco Pruyser – Eigenaar byBP