Een goed idee begint

met co-creatie

Concepting begint bij ons altijd met het bepalen van een doel. Dit doel wordt ons gezamenlijke doel (co-creatie) en stellen we reëel, maar zeker ook ambitieus op. Eerst zorgen we ervoor dat we helemaal op de hoogte zijn van jouw organisatie, waarna we duidelijk gaan stellen wie de doelgroep is, wat de boodschap/oplossing gaat zijn en welk (commercieel) doel er aanhangt. Op basis daarvan gaan we aan de slag vanuit het (top) sport perspectief en creëren we een concept wat uiteindelijk antwoord geeft op jouw marketingvraagstuk. Dat marketingvraagstuk kan je van te voren al duidelijk hebben, maar kunnen we ook tijdens de teammeeting samen bepalen.

Van een digitale oplossing zoals een APP tot aan een limited edition voetbal. We gaan altijd aan de slag met een gezamenlijk doel en schieten alleen om te scoren.

Waar we goed in zijn

Zij gingen je voor

Logo Jumbo Hockey byBP
Logo Volvo byBP
Logo Adidas byBP
Logo Abn Amro byBP
Logo Deloitte byBP

Succesverhalen

Met een gecombineerd team van sportmarketing specialisten, creatievelingen, videomakers en online marketing
experts kunnen we op ieder moment pieken. Zo komen we altijd tot het gewenste resultaat, of tot veel meer.

ABN AMRO Hockeyweekend

Een nieuw nationaal merk zowel online als offline lanceren door middel van een social media aanpak.

Volvo activatie partner

Een nieuw nationaal merk zowel online als offline lanceren door middel van een social media aanpak.

Blackroll Launch Event

byBP’s kennis, ervaringen en netwerk helpen Blackroll met integreren in de hockeywereld

Wat onze winnaars zeggen

Met het team van BP organiseren wij met de partners en sponsoren van de KNHB verschillende evenementen. BP denkt mee van het begin tot het eind en blijft verrassen met innovatieve oplossingen. Zij hebben oog voor de juiste profilering van de hockeydoelgroep en wensen van de sponsor.

Noortje Gorter - KNHB Sponsorteam

Al enige jaren organiseren wij de jaarlijkse Rabo Fandag met behulp op technisch vlak van BP College. Voor vele kinderen het ultieme hoogtepunt uit hun jeugd om op 1 dag samen met alle internationals een unieke dag mee te maken. De kinderen moeten deze dag ook echt op hockey-technisch gebied wat leren en dat gevarieerde programma wordt geheel door BP College naar alle tevredenheid georganiseerd.

Arjen Rahusen - KNHB, Directeur HISWA te water

byBP onder leiding van Billy Bakker en Mirco Pruyser maakt een mooie transitie door. Startend in ondersteuning bij hockey activiteiten zijn zij doorgegroeid naar een volwaardig gesprekspartner én activatiebureau voor het laden van je merk. De ervaring met byBP m.b.t. het ontwikkelen van maatschappelijke activaties gecombineerd met de kracht van sport is goed.

Marco Moers - ABN-AMRO: Senior activation manager/ Ajax en hockeysponsoring

byBP is een enthousiaste en professionele partij die op meerdere vlakken kan bijdragen aan de naamsbekendheid van jouw merk. Door de aanwezigheid in de doelgroep zijn ze specialist in het activeren van de juiste doelgroep voor het juiste product. Wij ervaren de samenwerking als zeer prettig!

Franske van Hassel - Jumbo Hockey & Golf: Category Manager

Til ook je spel naar een

hoger niveau!

Eerlijk is eerlijk veel informatie staat al op onze website en hier en daar geven
we een klein kijkje in de keuken. Vaak heb je toch nog een specifieke vraag die je zo
snel mogelijk beantwoord wilt hebben. Laat daarom je gegevens hieronder
achter, zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen!









    Liever direct contact?

    Je moet een keeper niet vragen om een goal te scoren, daarom is het vaak beter om een directe vraag neer te kunnen leggen bij de specialist.

    Mirco Pruyser

    Eigenaar ByBP