Jouw merk activeren

Als onderdeel van de wedstrijd

We kunnen een spectaculaire strategie creëren, maar de implementatie hiervan bepaalt of dit ook echt een succes wordt. Het merk activeren is bij ons altijd onderdeel van de wedstrijd. Wij creeëren activaties door middel van een activatieplan. Alle elementen van het activatieplan worden vervolgens in detail uitgewerkt om zo samen de wedstrijd te kunnen winnen! Voor iedereen die geen toeschouwer was, wordt de activatie online ingezet zodat niemand het mist.

We dragen zorg voor (ofwel ontzorgen) de complete creatie en uitvoering van de online en offline activaties.

Soort activaties

  • Lokale activaties
  • Activaties tijdens een bestaand evenement
  • Marketing activaties als onderdeel van een sponsorship
  • Inzet van ambassadeurs en influencers

Deliverables

  • Activatieplan
  • Eenmalige activatie
  • Year around activatiepartner

Waar we goed in zijn

Zij gingen je voor

Logo Volvo byBP
Logo Adidas byBP
Logo Abn Amro byBP
Logo Deloitte byBP

Succesverhalen

Met een gecombineerd team van sportmarketing specialisten, creatievelingen, videomakers en
online marketing experts kunnen we op ieder moment pieken. Zo komen we altijd tot het gewenste resultaat, of tot veel meer.

EHL Heroes Day

Een nieuw nationaal merk zowel online als offline lanceren door middel van een social media aanpak.

Uitbreiding Jumbo Wintersport

Een nieuw nationaal merk zowel online als offline lanceren door middel van een social media aanpak.

Rabo ClubSupport Fandag

Een nieuw nationaal merk zowel online als offline lanceren door middel van een social media aanpak.

Wat onze winnaars zeggen

Met het team van BP organiseren wij met de partners en sponsoren van de KNHB verschillende evenementen. BP denkt mee van het begin tot het eind en blijft verrassen met innovatieve oplossingen. Zij hebben oog voor de juiste profilering van de hockeydoelgroep en wensen van de sponsor.

Noortje Gorter - KNHB Sponsorteam

Al enige jaren organiseren wij de jaarlijkse Rabo Fandag met behulp op technisch vlak van BP College. Voor vele kinderen het ultieme hoogtepunt uit hun jeugd om op 1 dag samen met alle internationals een unieke dag mee te maken. De kinderen moeten deze dag ook echt op hockey-technisch gebied wat leren en dat gevarieerde programma wordt geheel door BP College naar alle tevredenheid georganiseerd.

Arjen Rahusen - KNHB, Directeur HISWA te water

byBP onder leiding van Billy Bakker en Mirco Pruyser maakt een mooie transitie door. Startend in ondersteuning bij hockey activiteiten zijn zij doorgegroeid naar een volwaardig gesprekspartner én activatiebureau voor het laden van je merk. De ervaring met byBP m.b.t. het ontwikkelen van maatschappelijke activaties gecombineerd met de kracht van sport is goed.

Marco Moers - ABN-AMRO: Senior activation manager/ Ajax en hockeysponsoring

byBP is een enthousiaste en professionele partij die op meerdere vlakken kan bijdragen aan de naamsbekendheid van jouw merk. Door de aanwezigheid in de doelgroep zijn ze specialist in het activeren van de juiste doelgroep voor het juiste product. Wij ervaren de samenwerking als zeer prettig!

Franske van Hassel - Jumbo Hockey & Golf: Category Manager

Til ook je spel naar een

hoger niveau!

Eerlijk is eerlijk veel informatie staat al op onze website en hier en daar geven we een klein kijkje in de keuken. Vaak heb je toch nog een specifieke vraag die je zo snel mogelijk beantwoord wilt hebben. Laat daarom je gegevens hieronder achter, zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen!









    Liever direct contact?

    Je moet een keeper niet vragen om een goal te scoren, daarom is het vaak beter om een directe vraag neer te kunnen leggen bij de specialist.

    Mirco Pruyser

    Eigenaar ByBP