Hockeyeducation

“Blackroll meets Hockey”

In samenwerking met Blackroll hebben wij het launch event “𝗕𝗹𝗮𝗰𝗸𝗿𝗼𝗹𝗹 𝗺𝗲𝗲𝘁𝘀 𝗛𝗼𝗰𝗸𝗲𝘆” georganiseerd. Fysiotherapeuten, hockeyers, trainers en coaches maakten kennis met de effecten van foamrolling. Wist je dat één minuut foamrollen direct impact heeft op jouw beweeglijkheid? De Blackroll experts deelden hun kennis en ervaringen over (pre)warming-up, herstel, blessurepreventie en hoe foamrolling geïmplementeerd kan worden in hockeyroutines.

Om de integratie van Blackroll in de hockeywereld nog meer te bevorderen hebben wij het sponsorschap tussen Blackroll en Daantje de Kruijff gefaciliteerd. Het sponsorship bestaat niet alleen uit zichtbaarheid, maar creëert ook mogelijkheden om gebruik te maken van nieuwe platformen en activaties.

Met het byBP Gameplan scoor je altijd!

Icon Briefing byBP
Briefing
Icon Creation byBP
Gameplan creation
Icon Training byBP
Training
Icon Kickoff byBP
Warming up & Kickoff
Icon The Game byBP
The game
Icon Celebrate byBP
Win & celebrate

Sla ook je spel naar een

hoger niveau!

Eerlijk is eerlijk veel informatie staat al op onze website en hier en daar geven
we een klein kijkje in de keuken. Vaak heb je toch nog een specifieke vraag die je zo
snel mogelijk beantwoord wilt hebben. Laat daarom je gegevens hieronder
achter, zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen!









    Liever direct contact?

    Je moet een keeper niet vragen om een goal te scoren, daarom is het vaak beter om een directe vraag neer te kunnen leggen bij de specialist.

    Mirco Pruyser

    Eigenaar ByBP

    Aanstekelijke

    Hockeyactivaties

    De fan is tegenwoordig niet alleen op zoek naar een gave sportwedstrijd, maar naar een totaalbeleving. Ieder moment moet er wat gebeuren, niet alleen tijdens de eerste en tweede helft, maar juist ook voorafgaand aan het event, in de rust en op de venue daaromheen.

    De vraag van ABN AMRO was om een activatie op en rond de venue te creëren die bijdraagt aan de beleving van de toeschouwer en waar ABN AMRO (tevens Tikkie) en de EHL zowel offline als online zichtbaarheid uit kan halen. 

    • Een aanstekelijke hockeyactivatie
    • Geschikt voorafgaand aan de wedstrijd, tijdens de rust en op de venue
    • Verhogen van de totaalbeleving
    • Activeren ABN AMRO en Tikkie

    Tikkie Game

    Icon Briefing byBP
    Briefing
    Icon Creation byBP
    Gameplan creation
    Icon Training byBP
    Training
    Icon Kickoff byBP
    Warming up & Kickoff
    Icon The Game byBP
    The game
    Icon Celebrate byBP
    Win & celebrate

    Activaties

    Onder de loep

    Er zijn een drietal activaties georganiseerd. Elke activatie met een eigen doel, eigen doelgroep en op een specifiek moment gedurende het evenement.

    • Catch the Splash
    • Tikkie Game
    • EHL Dance

    Foto EHL

    Het resultaat? Een mooie één-twee

    Tikkie Games

    In de rust van 11 wedstrijden gedurende het finale weekend van de EHL hebben wij de Tikkie Game gedaan. Hierin won de Tikkie 3 wedstrijden en de toeschouwers wonnen er 8.

    Catch the Splashes

    Voorafgaand aan de wedstrijden gingen onze Splashes over het terrein. 50 toeschouwers wisten de Splashes te vangen en dit leverde 6 VIPS op!

    toeschouwers

    Tijdens de rust hebben ca 10.000 toeschouwers de Tikkie zien sprinten tegen de toeschouwer.

    views

    De reels, stories en post zijn door 60.000 mensen bekeken.

    Til ook je spel naar een

    hoger niveau!

    Eerlijk is eerlijk veel informatie staat al op onze website en hier en daar geven
    we een klein kijkje in de keuken. Vaak heb je toch nog een specifieke vraag die je zo
    snel mogelijk beantwoord wilt hebben. Laat daarom je gegevens hieronder
    achter, zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen!









      Liever direct contact?

      Je moet een keeper niet vragen om een goal te scoren, daarom is het vaak beter om een directe vraag neer te kunnen leggen bij de specialist.

      Mirco Pruyser

      Eigenaar ByBP

      Studenten in contact

      Met Deloitte middels hockey

      De Deloitte Students Hockey Trophy is het grootste hockey evenement in Nederland voor studenten. Tijdens de editie van 2021 waren er bijna 400 enthousiaste studenten die een unieke dag hebben beleefd. Het reguliere toernooi is gedigitaliseerd, dit maakte het toernooi beter volgbaar en duidelijker.

      De vraag van Deloitte was een vernieuwend studenten evenement waar naast hockey ook ruimte is voor een bredere beleving en wat nadrukkelijk matcht met de identiteit van Deloitte. Het moest aansluiten bij het volgende:

      • Een gave hockeyactivatie
      • Passende en uitdagende uitstraling voor studenten
      • Deloitte-branded
      • Technologie, innovatie en skills zijn kernbegrippen
      • “Wow-effect” moet terugkomen

      Een duidelijk doel

      voor ogen

      De KNHB en Deloitte hadden een drietal doelen voor ogen voor dit evenement.

      • Interesse hockeysport onder studenten
      • In contact komen (recruiten) studenten
      • Basis creëren voor een duurzaam studenten hockey evenement

      Met het byBP Gameplan scoor je altijd

      Icon Briefing byBP
      Briefing
      Icon Creation byBP
      Gameplan creation
      Icon Training byBP
      Training
      Icon Kickoff byBP
      Warming up & Kickoff
      Icon The Game byBP
      The game
      Icon Celebrate byBP
      Win & celebrate

      Deloitte Students Hockey Trophy

      Onder de loep

      Naast het reguliere toernooi waren er deze editie Deloitte Talks, waarin hockey internationals en Deloitte afgevaardigden de deelnemers wisten te inspireren. Ook was er een photobooth en het skill the challenge veld, waar unieke en innovatieve skills werden getest die dicht bij Deloitte liggen, bijvoorbeeld de 24-game, een game waar hockey skills en wiskunde samen komen.

      Het resultaat? Een mooie één-twee

      Deelnemers

      400 studenten stonden aan de start van de Deloitte Students Hockey Trophy editie 2021. Allemaal stonden ze te popelen om al de onderdelen die Deloitte voorzien had samen met BP te doorlopen.

      Deloitte Talks

      12 interessante Deloitte Talks met Deloitte partners en hockey internationals waar studenten het nog een hele tijd over zullen hebben.

      Teams

      Verdeeld over twee groepen, 11 tegen 11 en 6 tegen 6.

      Doelpunten

      Een doelpunten festijn werd de Deloitte Students Hockey Trophy, met in totaal 168 gescoorde doelpunten!

      Een kleine sfeerimpressie

      De 2021 editie van de Deloitte Students Hockey Trophy is vastgelegd op beeld en deze aftermovie geeft een goede weergave van een geweldige dag!

      Wij zijn nu al enthousiast voor de volgende editie!

      Til ook je spel naar een

      hoger niveau!

      Eerlijk is eerlijk veel informatie staat al op onze website en hier en daar geven
      we een klein kijkje in de keuken. Vaak heb je toch nog een specifieke vraag die je zo
      snel mogelijk beantwoord wilt hebben. Laat daarom je gegevens hieronder
      achter, zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen!









        Liever direct contact?

        Je moet een keeper niet vragen om een goal te scoren, daarom is het vaak beter om een directe vraag neer te kunnen leggen bij de specialist.

        Mirco Pruyser

        Eigenaar ByBP

        Heel Nederland

        In beweging

        Samen met Support Casper zet byBP een stap verder in het waarmaken van die droom. Dit doen we door heel Nederland in beweging te laten komen op 29 & 30 mei tijdens het Move for Casper weekend. Met de slogan “OAK ik doe mee”, waarbij OAK staat voor Overleven met Alvleesklierkanker, riepen we heel Nederland op om deel te nemen aan dit bewogen weekend.

        Elke afstand telt en iedere manier van bewegen was toegestaan: hardlopen, skippyballen, steppen, golfen, fietsen, zwemmen, wandelen, boomklimmen of kruipen. The sky is the limit.

        Een duidelijk doel

        voor ogen

        Stichting Support Casper wordt in aanloop naar- en tijdens dit weekend goed in de schijnwerpers gezet om zo veel mogelijk aandacht te creëren.

        • Stichting zichtbaar maken middels een online campagne.
        • Alvleesklierkanker onder de aandacht brengen door Nederlanders in beweging te krijgen op hun eigen unieke wijze.

        Deed jij OAK mee?

        Dan heb jij bijgedragen aan de geweldige opbrengst van €50.000! Bedankt voor je inzet en tot de volgende editie!

        Icon Briefing byBP
        Briefing
        Icon Creation byBP
        Gameplan creation
        Icon Training byBP
        Training
        Icon Kickoff byBP
        Warming up & Kickoff
        Icon The Game byBP
        The game
        Icon Celebrate byBP
        Win & celebrate

        Enorm veel

        Publiciteit

        Move for Casper heeft veel teweeggebracht in Nederland. Zo hebben verschillende lokale kranten een mooi stuk geschreven over deelnemers, Support Casper en het evenement.

        Ruim 100 deelnemers hebben op Instagram een foto gepubliceerd met daarbij de hashtag #OAKikdoemee. Op Facebook staan ruim 50 berichten van enthousiaste deelnemers!

        Ruim 150 mensen hebben interesse gekregen voor de nieuwsbrief van Move for Casper en hebben zich hier dan ook voor ingeschreven.

        Alles heeft bijgedragen aan het vergroten van het bereik van Move for Casper en daarmee heeft Support Casper in samenwerking met byBP zich op de kaart gezet!

        Het resultaat? Een mooie één-twee

        Deelnemers

        1500 deelnemers die allemaal uniek waren in hun manier van bewegen en de afstand die zij daarbij hebben afgelegd.

        Bedrijven

        10 enthousiaste bedrijven hebben samen met alle werknemers zich ingezet in de strijd tegen alvleesklierkanker.

        Nieuwe volgers

        Via veel verschillende kanalen is er interactie geweest met deelnemers, bedrijven en volgers. Wat resulteert in een groei van 520 nieuwe volgers in totaal!

         Aanmeldingen

        Voor de nieuwsbrief heeft Support Casper 225 nieuwe aanmeldingen gekregen, allemaal mensen die interesse hebben in alles wat Support Casper doet!

        Til ook je spel naar een

        hoger niveau!

        Eerlijk is eerlijk veel informatie staat al op onze website en hier en daar geven
        we een klein kijkje in de keuken. Vaak heb je toch nog een specifieke vraag die je zo
        snel mogelijk beantwoord wilt hebben. Laat daarom je gegevens hieronder
        achter, zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen!









          Liever direct contact?

          Je moet een keeper niet vragen om een goal te scoren, daarom is het vaak beter om een directe vraag neer te kunnen leggen bij de specialist.

          Mirco Pruyser

          Eigenaar ByBP

          De bezoekers van de Pro League

          Enthousiasmeren met een scoop

          De Pro League is een nieuwe internationale competitie waarin de nationale hockeyteams van de beste landen ter wereld het tegen elkaar opnemen. De wedstrijden worden ofwel twee keer thuis gespeeld ofwel twee keer uit gespeeld. Er is telkens een thuisspelend land, dit moet ervoor zorgen dat de wedstrijden met veel publiek worden bezocht.

          Deloitte kreeg vanuit de KNHB de ruimte om in de rust van deze wedstrijden een activatie neer te zetten. Deze vraag is bij ons komen te liggen en wij hebben hiervoor de Deloitte Scoop Masters bedacht.

          Scoop-masters-banner

          Een duidelijk doel

          voor ogen

          De KNHB en Deloitte had een drietal doelen gericht op de zichtbaarheid van Deloitte, de deelnemers en het aanwezige publiek.

          • Unieke zichtbaarheid creeëren voor Deloitte
          • Opzoek naar de beste Scoop’er van Nederland
          • Van de rust een fan experience maken

          Met het byBP Gameplan scoor je altijd

          Icon Briefing byBP
          Briefing
          Icon Creation byBP
          Gameplan creation
          Icon Training byBP
          Training
          Icon Kickoff byBP
          Warming up & Kickoff
          Icon The Game byBP
          The game
          Icon Celebrate byBP
          Win & celebrate

          Het resultaat? Een rake scoop

          In zes voorrondes hebben er in totaal 18 mannen en 18 vrouwen het tegen elkaar opgenomen verdeeld over 12 rust momenten van Pro League wedstrijden. 3 mannen en 3 vrouwen hebben zich toen geplaatst voor het Finale weekend in het Wagener stadion. Hier hebben zij in de rust van de finale van de mannen en de finale van de vrouwen uitgemaakt wie de winaar was van de Deloitte Scoop Masters.

          rake bal

          Doel van het scoopen was het raken van het mandje. Eén iemand heeft de bal in het mandje gescoopt!

          rust-momenten

          Verdeeld over 8 speeldagen, waarbij de vrouwen eerst speelden gevolgd door de mannen, hebben er in totaal 14 Deloitte Scoop moment plaatsgevonden.

          deelnemers

          18 mannen en 18 vrouwen namen het tegen elkaar op verdeeld over de verschillende momenten. 3 mannen en 3 vrouwen plaatsden zich voor de finale, waaruit voor beide 1 échte Scoop Master is gekomen.

          toeschouwers

          In 14 wedstrijden en 8 wedstrijddagen met gemiddeld ruim 3.000 bezoekers hebben naar schatting 25.000 bezoekers de bal zien vliegen tijdens de Deloitte Scoop Masters

          Til ook je spel naar een

          hoger niveau!

          Eerlijk is eerlijk veel informatie staat al op onze website en hier en daar geven
          we een klein kijkje in de keuken. Vaak heb je toch nog een specifieke vraag die je zo
          snel mogelijk beantwoord wilt hebben. Laat daarom je gegevens hieronder
          achter, zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen!









            Liever direct contact?

            Je moet een keeper niet vragen om een goal te scoren, daarom is het vaak beter om een directe vraag neer te kunnen leggen bij de specialist.

            Mirco Pruyser

            Eigenaar ByBP

            Slagvaardig bij de

            SPAR Mini

            Met de SPAR mini gaat SPAR Nederland in op persoonlijk gemak en lokale betrokkenheid. Deze SPAR mini bezorgt de SPAR consumenten ook op de boulevard van Scheveningen een snel ontbijtje, lekkere lunch, gezond tussendoortje of makkelijke maaltijd. Het SPARren bij SPAR was een mooie blikvanger om op een unieke wijze mensen in aanraking te laten komen met de SPAR mini. 

            SPARren bij SPAR

            Een duidelijk doel

            voor ogen

            Een duidelijke invulling geven waar SPAR vandaag de dag voorstaat, méér mensen naar de winkels trekken en te laten ervaren wat SPAR is. Bij SPAR vind je op élk moment precies wat je nú nodig hebt. Of het nu om een spontane barbecue gaat, een snelle lunch of nog even snel lekkere borrelhapjes scoren voor een spannende wedstrijd; alles voor nú en later.

            • Meer mensen naar de SPAR mini trekken
            • Voordelen van SPAR ervaren
            • Sportief & toegankelijk

            Met het by BP Gameplan sla jij je slag.

            Icon Briefing byBP
            Briefing
            Icon Creation byBP
            Gameplan creation
            Icon Training byBP
            Training
            Icon Kickoff byBP
            Warming up & Kickoff
            Icon The Game byBP
            The game
            Icon Celebrate byBP
            Win & celebrate

            Plezier voor iedereen met de

            SPAR-sessies

            Een SPAR-sessie duurde zo’n 10 minuten en was toegankelijk voor iedereen. Jong, oud, Nederlands of Duits, iedereen deed mee! Clyde Brunswijk, de boksproffsional, gaf in deze 10 minuten een spoedcursus boksen.

            • Boksen is voor iedereen te doen
            • Een snelle en effectieve sport-activiteit

            Het resultaat? Een snelle knock-out

            Dat er zoveel animo was om te komen boksen was niet verwacht. 200 deelnemers hebben op een unieke wijze kennis gemaakt met de SPAR.

            Dagen

            Het weekend van 12 & 13 september kregen passerende mensen de mogelijkheid deel te nemen aan de SPAR-sessies

            Bokszakken

            Kinderen, volwassen en ouderen, iedereen kon deelnemen bij één van de 6 bokszakken.

            SPAR-Sessies

            10 minuten boksen begeleid door een proffesioneel bokser. Laagdrempelig en toegankelijk voor iedereen en net als jouw SPAR!

            Deelnemers

            Gedurende de twee dagen hebben naar schatting 200 deelnemers deelgenomen aan de SPAR-sessies. 200 deelnemers die een nieuwe manier van winkelen hebben ervaren.

            Til ook je spel naar een

            hoger niveau!

            Eerlijk is eerlijk veel informatie staat al op onze website en hier en daar geven
            we een klein kijkje in de keuken. Vaak heb je toch nog een specifieke vraag die je zo
            snel mogelijk beantwoord wilt hebben. Laat daarom je gegevens hieronder
            achter, zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen!









              Liever direct contact?

              Je moet een keeper niet vragen om een goal te scoren, daarom is het vaak beter om een directe vraag neer te kunnen leggen bij de specialist.

              Mirco Pruyser

              Eigenaar ByBP