De bezoekers van de Pro League

Enthousiasmeren met een scoop

De Pro League is een nieuwe internationale competitie waarin de nationale hockeyteams van de beste landen ter wereld het tegen elkaar opnemen. De wedstrijden worden ofwel twee keer thuis gespeeld ofwel twee keer uit gespeeld. Er is telkens een thuisspelend land, dit moet ervoor zorgen dat de wedstrijden met veel publiek worden bezocht.

Deloitte kreeg vanuit de KNHB de ruimte om in de rust van deze wedstrijden een activatie neer te zetten. Deze vraag is bij ons komen te liggen en wij hebben hiervoor de Deloitte Scoop Masters bedacht.

Scoop-masters-banner

Een duidelijk doel

voor ogen

De KNHB en Deloitte had een drietal doelen gericht op de zichtbaarheid van Deloitte, de deelnemers en het aanwezige publiek.

  • Unieke zichtbaarheid creeëren voor Deloitte
  • Opzoek naar de beste Scoop’er van Nederland
  • Van de rust een fan experience maken

Met het byBP Gameplan scoor je altijd

Gameplan
Gameplan
Gameplan
Gameplan
Gameplan
Gameplan

Het resultaat? Een rake scoop

In zes voorrondes hebben er in totaal 18 mannen en 18 vrouwen het tegen elkaar opgenomen verdeeld over 12 rust momenten van Pro League wedstrijden. 3 mannen en 3 vrouwen hebben zich toen geplaatst voor het Finale weekend in het Wagener stadion. Hier hebben zij in de rust van de finale van de mannen en de finale van de vrouwen uitgemaakt wie de winaar was van de Deloitte Scoop Masters.

rake bal

Doel van het scoopen was het raken van het mandje. Eén iemand heeft de bal in het mandje gescoopt!

rust-momenten

Verdeeld over 8 speeldagen, waarbij de vrouwen eerst speelden gevolgd door de mannen, hebben er in totaal 14 Deloitte Scoop moment plaatsgevonden.

deelnemers

18 mannen en 18 vrouwen namen het tegen elkaar op verdeeld over de verschillende momenten. 3 mannen en 3 vrouwen plaatsden zich voor de finale, waaruit voor beide 1 échte Scoop Master is gekomen.

toeschouwers

In 14 wedstrijden en 8 wedstrijddagen met gemiddeld ruim 3.000 bezoekers hebben naar schatting 25.000 bezoekers de bal zien vliegen tijdens de Deloitte Scoop Masters

Scoop ‘m onze kant op en

wij nemen hem aan!

Jij hebt nu een idee van één van onze activaties. Wil jij nu ook zo’n mooie activatie of heb jij nog een vraag na het lezen van deze activatie? Neem contact op via onderstaand contactformulier.








    Bel me terugStuur me een email

    Liever direct contact?

    Daan Ros

    Daan Ros – Activatie marketeer by BP

    Slagvaardig bij de

    SPAR Mini

    Met de SPAR mini gaat SPAR Nederland in op persoonlijk gemak en lokale betrokkenheid. Deze SPAR mini bezorgt de SPAR consumenten ook op de boulevard van Scheveningen een snel ontbijtje, lekkere lunch, gezond tussendoortje of makkelijke maaltijd. Het SPARren bij SPAR was een mooie blikvanger om op een unieke wijze mensen in aanraking te laten komen met de SPAR mini. 

    SPARren bij SPAR

    Een duidelijk doel

    voor ogen

    Een duidelijke invulling geven waar SPAR vandaag de dag voorstaat, méér mensen naar de winkels trekken en te laten ervaren wat SPAR is. Bij SPAR vind je op élk moment precies wat je nú nodig hebt. Of het nu om een spontane barbecue gaat, een snelle lunch of nog even snel lekkere borrelhapjes scoren voor een spannende wedstrijd; alles voor nú en later.

    • Meer mensen naar de SPAR mini trekken
    • Voordelen van SPAR ervaren
    • Sportief & toegankelijk

    Met het by BP Gameplan sla jij je slag.

    Gameplan
    Gameplan
    Gameplan
    Gameplan
    Gameplan
    Gameplan

    Plezier voor iedereen met de

    SPAR-sessies

    Een SPAR-sessie duurde zo’n 10 minuten en was toegankelijk voor iedereen. Jong, oud, Nederlands of Duits, iedereen deed mee! Clyde Brunswijk, de boksproffsional, gaf in deze 10 minuten een spoedcursus boksen.

    • Boksen is voor iedereen te doen
    • Een snelle en effectieve sport-activiteit

    Het resultaat? Een snelle knock-out

    Dat er zoveel animo was om te komen boksen was niet verwacht. 200 deelnemers hebben op een unieke wijze kennis gemaakt met de SPAR.

    Dagen

    Het weekend van 12 & 13 september kregen passerende mensen de mogelijkheid deel te nemen aan de SPAR-sessies

    Bokszakken

    Kinderen, volwassen en ouderen, iedereen kon deelnemen bij één van de 6 bokszakken.

    SPAR-Sessies

    10 minuten boksen begeleid door een proffesioneel bokser. Laagdrempelig en toegankelijk voor iedereen en net als jouw SPAR!

    Deelnemers

    Gedurende de twee dagen hebben naar schatting 200 deelnemers deelgenomen aan de SPAR-sessies. 200 deelnemers die een nieuwe manier van winkelen hebben ervaren.

    Gooi een balletje op en we

    koppen ‘em snel in!

    We hebben je nu een idee gegeven van hoe wij een activatie vormgeven en uitvoeren voor SPAR. Het creëren van een activatie kan een lastige opgave zijn. Heb jij hier een specifieke vraag over of ben je benieuwd waar wij op dit vlak jou kunnen ondersteunen? Kom met ons in contact via onderstaand formulier.








      Bel me terugStuur me een email

      Liever direct contact?

      Daan Ros

      Daan Ros – Event Marketeer byBP