“More than a VIP”

De ultieme hockeybeleving

Elk kind droomt van hockeyen in een gevuld Wagener Stadion op het grootste Europese hockey toernooi. Namens ABN AMRO laten wij 20 kinderen mét hun ouder dé echte topsport beleving ervaren. Als echte VIP’s krijgen zij een kijkje achter de schermen van de EHL. Middels een op maat gemaakte Escape Room komen zij in de kleedkamers van de beste teams van Europa, raken zij de bekers aan én lopen ze mee in de line-up van de top wedstrijd Den Bosch – SCHC. De ultieme hockeybeleving.

Een duidelijk doel

voor ogen

  • Het activeren van ABN AMRO als hoofdsponsor van de Euro Hockey League
  • Een onvergetelijke en onbetaalbare hockeyervaring bieden
  • Op maat gemaakte Escape Room: “Escape the Stadium”
Icon Briefing byBP
Briefing
Icon Creation byBP
Gameplan creation
Icon Training byBP
Training
Icon Kickoff byBP
Warming up & Kickoff
Icon The Game byBP
The game
Icon Celebrate byBP
Win & celebrate

De activiteiten

EHL Heroes Day

De gehele dag staat in het teken van dromen uit laten komen. Tijdens de EHL staan de beste hockeyers van Europa op het veld. Hoe cool dat de gasten alles over hen én het toernooi te weten komen.

byBP heeft een op maat gemaakte Escape Room ontworpen. Door middel van verschillende opdrachten kom je steeds meer te weten over het Wagener Stadion, de tophockeyers, kleedkamers en de EHL. Wie ontsnapt als eerst uit de kleedkamers om zo met dé beker van de EHL op de foto te gaan?

Nadat iedereen is ontsnapt wordt er onder leiding van BP College een topsport clinic georganiseerd. Aansluitend een hapje eten om vervolgens mee te lopen in de line-up van de top wedstrijd: Den Bosch – SCHC. Een unieke dag voor zowel jong als oud!

  • Op maat gemaakte EHL Escape Room
  • Topsport hockeyclinic
  • De EHL: ontmoet de hockey helden van nu

Til ook je spel naar een

hoger niveau!

Eerlijk is eerlijk veel informatie staat al op onze website en hier en daar geven
we een klein kijkje in de keuken. Vaak heb je toch nog een specifieke vraag die je zo
snel mogelijk beantwoord wilt hebben. Laat daarom je gegevens hieronder
achter, zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen!









    Liever direct contact?

    Je moet een keeper niet vragen om een goal te scoren, daarom is het vaak beter om een directe vraag neer te kunnen leggen bij de specialist.

    Mirco Pruyser

    Eigenaar ByBP

    Lancering Jumbo Wintersport

    met een omni-channel campagne

    Een lancering van Jumbo Wintersport in Amsterdam waarbij gebruik is gemaakt van omni-channel communicatie. Een live koppeling tussen de Photobooth in-store en de displays in omgeving Amsterdam; ook wel Digital out of Home. Daarnaast is gebruik gemaakt van een PR- campagne. De lancering is ook via Social Ads verspreid. Uiteraard kon een gave aftermovie met strakke beelden van de sfeervolle en moderne superstore niet ontbreken. Ook deze beelden zijn vervolgens ingezet via social advertisement. 

    Een omni-channel campagne voor Jumbo Sports waar de uitbreiding van Jumbo Golf en Hockey in Amsterdam, met wintersport, centraal stond. Begin december maken wij ons alweer op voor de volgende uitbreiding, namelijk in Kerkrade!

    Een duidelijk doel

    voor ogen

    • Awareness Jumbo Wintersport Amsterdam specifiek
    • Awareness Jumbo Wintersport algemeen
    • Een feestelijke opening Jumbo Wintersport Amsterdam

    Het resultaat? Een schot in de roos

     bereik

    De video’s hebben via social advertisement gezamenlijk een bereik opgeleverd van ruim 170.000 mensen.

    DOOH

    Bereik met Digital out of Home advertisement.

    PR- campagne

    Bereik middels persbericht via passend ingezette media.

    In- Store

    Aantal bezoekers die in de winkel zijn langsgekomen.

    Til ook je spel naar een

    hoger niveau!

    Eerlijk is eerlijk veel informatie staat al op onze website en hier en daar geven
    we een klein kijkje in de keuken. Vaak heb je toch nog een specifieke vraag die je zo
    snel mogelijk beantwoord wilt hebben. Laat daarom je gegevens hieronder
    achter, zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen!









      Liever direct contact?

      Je moet een keeper niet vragen om een goal te scoren, daarom is het vaak beter om een directe vraag neer te kunnen leggen bij de specialist.

      Mirco Pruyser

      Eigenaar ByBP

      Een onvergetelijke fandag

      Met jouw Oranje- helden

      Samen met de KNHB verzorgt byBP de gehele organisatie van het grootste jaarlijkse Oranje hockey event van Nederland. Een event van Rabobank waar jongens- en meisjesteams uit Onder 12 en Onder 14 hun hockeyhelden ontmoeten.  Na drie jaar afwezigheid is dit de Rabo ClubSupport Fandag terug met een vernieuwd concept waarbij 675 kinderen hun Oranje- helden ontmoeten. Skill trainingen, side- events met entertainment en heel veel handtekeningen en selfies maakt dit Oranje hockey event uniek en onvergetelijk voor de jeugd Onder 14.

      Een duidelijk doel

      voor ogen

      De Oranje- fans dichter bij hun Oranje- helden brengen.

      • Het activeren van het sponsorship van Rabobank binnen de hockeywereld
      • Een onvergetelijke ontmoetingsdag voor Oranje-fans
      • Een vernieuwd concept
      Icon Briefing byBP
      Briefing
      Icon Creation byBP
      Gameplan creation
      Icon Training byBP
      Training
      Icon Kickoff byBP
      Warming up & Kickoff
      Icon The Game byBP
      The game
      Icon Celebrate byBP
      Win & celebrate

      Het resultaat? Een schot in de kruising.

       deelnemers

      Verdeeld over de gehele dag hebben 675 Oranje- fans een onvergetelijke dag beleefd.

      teams

      We hebben 45 verschillende jongens- en meisjesteams mogen verwelkomen op MHC Dordrecht.

      internationals

      25 mannelijke hockey internationals en 25 vrouwen hockey internationals.

      bondscoaches

      De bondscoach van het Nederlandse mannen als vrouwenelftal was aanwezig om de ouders van de deelnemers een lezing te verzorgen.

      Proef de dag

      De Rabo ClubSupport Fandag is vastgelegd op beeld. Deze aftermovie geeft een goede weergave van het Oranje hockeyfeest.

      Til ook je spel naar een

      hoger niveau!

      Eerlijk is eerlijk veel informatie staat al op onze website en hier en daar geven
      we een klein kijkje in de keuken. Vaak heb je toch nog een specifieke vraag die je zo
      snel mogelijk beantwoord wilt hebben. Laat daarom je gegevens hieronder
      achter, zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen!









        Liever direct contact?

        Je moet een keeper niet vragen om een goal te scoren, daarom is het vaak beter om een directe vraag neer te kunnen leggen bij de specialist.

        Mirco Pruyser

        Eigenaar ByBP

        Match & Win

        Met jouw hockeyhelden

        Het aantal bezoekers tijdens het ABN AMRO Hockey Weekend verhogen ten opzichte van voorgaande jaren. In samenwerking met Eyecons en ABN AMRO is er een promotievideo ontwikkeld, waarbij tophockeyers zoals Jeroen Hertzberger, Nick van Trigt en Amber van den Ijssel jeugdteams uitnodigen om deel te nemen aan de challenge en daarmee een VIP- ticket te bemachtigen voor het ABN AMRO Hockey Weekend. De promotievideo heeft gezorgd voor meer dan 125.000 views.  

         

        Gedurende het weekend een tophockey beleving creëren voor zowel jong als oud. In de ochtend een tophockey clinic voor meer dan 60 kinderen van 6 verschillende ABN AMRO hockeyclubs gegeven door BP College én in de middag een Meet & Greet met onder meer Olympisch kampioenen Xan de Waard en Laurien Leurink. Een unieke manier om de jonge tophockeyer in aanraking te laten komen met de huidige top van Nederland.

        Een duidelijk doel voor ogen!

        • Het aantal bezoekers tijdens het ABN AMRO Hockey Weekend verhogen.
        • Het activeren van het sponsorship van ABN AMRO binnen de hockeywereld.

        Het resultaat?

        Bereikte hockeyers online

        Betrokken ABN AMRO hockeyclubs

        Actieve bezoekers

        Icon Briefing byBP
        Briefing
        Icon Creation byBP
        Gameplan creation
        Icon Training byBP
        Training
        Icon Kickoff byBP
        Warming up & Kickoff
        Icon The Game byBP
        The game
        Icon Celebrate byBP
        Win & celebrate

        Til ook je spel naar een

        hoger niveau!

        Eerlijk is eerlijk veel informatie staat al op onze website en hier en daar geven
        we een klein kijkje in de keuken. Vaak heb je toch nog een specifieke vraag die je zo
        snel mogelijk beantwoord wilt hebben. Laat daarom je gegevens hieronder
        achter, zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen!









          Liever direct contact?

          Je moet een keeper niet vragen om een goal te scoren, daarom is het vaak beter om een directe vraag neer te kunnen leggen bij de specialist.

          Mirco Pruyser

          Eigenaar ByBP

          Verbinding

          Middels hockeyactivaties

          Hockeyclubs en Volvo- dealers dichter bij elkaar brengen middels de Volvo hockey activaties. In samenwerking met Volvo Cars Nederland en Crowd Amsterdam hebben wij een hockey menukaart ontwikkeld, waarbij altijd de link met Volvo Cars Nederland wordt gelegd.

          Een Hockey Periodieke keuring (Volvo HPK), waarbij deelnemers op een interactieve manier kennis maken met de verschillende pijlers van Volvo, waaronder veiligheid en duurzaamheid. Deze pijlers komen terug in hockey teststations zoals power testen, spiegeltesten en remtesten. Liever een vrije inloop? Kies dan voor kofferbak schieten! Zo veel mogelijk soft hockeyballen scoopen op de Volvo targets in een Volvo kofferbak. Deze activatie is in te zetten op zowel een hockeyclub als locatie van de dealer vestiging.

          Een keuze uit zes verschillende (hockey)activaties is te maken op het dealerplatform van Volvo Car Nederland. Het contact met de desbetreffende hockeyclub en dealer ligt bij ons en ook de gehele organisatie nemen wij op ons. Een mooie manier om vanuit Volvo Car Nederland via de Volvo-dealers lokaal te activeren. 

          Een duidelijk doel voor ogen!

          Hockeyclubs en Volvo- dealers dichter bij elkaar brengen middels de Volvo hockey activaties.

          • Een verbindende hockey activatie
          • Verhogen van de zichtbaarheid, sympathie en showroomtraffic
          • Activeren van Volvo Car Nederland 

          Het resultaat? Een shot in de roos

          Icon Briefing byBP
          Briefing
          Icon Creation byBP
          Gameplan creation
          Icon Training byBP
          Training
          Icon Kickoff byBP
          Warming up & Kickoff
          Icon The Game byBP
          The game
          Icon Celebrate byBP
          Win & celebrate

          Til ook je spel naar een

          hoger niveau!

          Eerlijk is eerlijk veel informatie staat al op onze website en hier en daar geven
          we een klein kijkje in de keuken. Vaak heb je toch nog een specifieke vraag die je zo
          snel mogelijk beantwoord wilt hebben. Laat daarom je gegevens hieronder
          achter, zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen!









            Liever direct contact?

            Je moet een keeper niet vragen om een goal te scoren, daarom is het vaak beter om een directe vraag neer te kunnen leggen bij de specialist.

            Mirco Pruyser

            Eigenaar ByBP

            Hockeyeducation

            “Blackroll meets Hockey”

            In samenwerking met Blackroll hebben wij het launch event “𝗕𝗹𝗮𝗰𝗸𝗿𝗼𝗹𝗹 𝗺𝗲𝗲𝘁𝘀 𝗛𝗼𝗰𝗸𝗲𝘆” georganiseerd. Fysiotherapeuten, hockeyers, trainers en coaches maakten kennis met de effecten van foamrolling. Wist je dat één minuut foamrollen direct impact heeft op jouw beweeglijkheid? De Blackroll experts deelden hun kennis en ervaringen over (pre)warming-up, herstel, blessurepreventie en hoe foamrolling geïmplementeerd kan worden in hockeyroutines.

            Om de integratie van Blackroll in de hockeywereld nog meer te bevorderen hebben wij het sponsorschap tussen Blackroll en Daantje de Kruijff gefaciliteerd. Het sponsorship bestaat niet alleen uit zichtbaarheid, maar creëert ook mogelijkheden om gebruik te maken van nieuwe platformen en activaties.

            Met het byBP Gameplan scoor je altijd!

            Icon Briefing byBP
            Briefing
            Icon Creation byBP
            Gameplan creation
            Icon Training byBP
            Training
            Icon Kickoff byBP
            Warming up & Kickoff
            Icon The Game byBP
            The game
            Icon Celebrate byBP
            Win & celebrate

            Sla ook je spel naar een

            hoger niveau!

            Eerlijk is eerlijk veel informatie staat al op onze website en hier en daar geven
            we een klein kijkje in de keuken. Vaak heb je toch nog een specifieke vraag die je zo
            snel mogelijk beantwoord wilt hebben. Laat daarom je gegevens hieronder
            achter, zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen!









              Liever direct contact?

              Je moet een keeper niet vragen om een goal te scoren, daarom is het vaak beter om een directe vraag neer te kunnen leggen bij de specialist.

              Mirco Pruyser

              Eigenaar ByBP

              Aanstekelijke

              Hockeyactivaties

              De fan is tegenwoordig niet alleen op zoek naar een gave sportwedstrijd, maar naar een totaalbeleving. Ieder moment moet er wat gebeuren, niet alleen tijdens de eerste en tweede helft, maar juist ook voorafgaand aan het event, in de rust en op de venue daaromheen.

              De vraag van ABN AMRO was om een activatie op en rond de venue te creëren die bijdraagt aan de beleving van de toeschouwer en waar ABN AMRO (tevens Tikkie) en de EHL zowel offline als online zichtbaarheid uit kan halen. 

              • Een aanstekelijke hockeyactivatie
              • Geschikt voorafgaand aan de wedstrijd, tijdens de rust en op de venue
              • Verhogen van de totaalbeleving
              • Activeren ABN AMRO en Tikkie

              Tikkie Game

              Icon Briefing byBP
              Briefing
              Icon Creation byBP
              Gameplan creation
              Icon Training byBP
              Training
              Icon Kickoff byBP
              Warming up & Kickoff
              Icon The Game byBP
              The game
              Icon Celebrate byBP
              Win & celebrate

              Activaties

              Onder de loep

              Er zijn een drietal activaties georganiseerd. Elke activatie met een eigen doel, eigen doelgroep en op een specifiek moment gedurende het evenement.

              • Catch the Splash
              • Tikkie Game
              • EHL Dance

              Foto EHL

              Het resultaat? Een mooie één-twee

              Tikkie Games

              In de rust van 11 wedstrijden gedurende het finale weekend van de EHL hebben wij de Tikkie Game gedaan. Hierin won de Tikkie 3 wedstrijden en de toeschouwers wonnen er 8.

              Catch the Splashes

              Voorafgaand aan de wedstrijden gingen onze Splashes over het terrein. 50 toeschouwers wisten de Splashes te vangen en dit leverde 6 VIPS op!

              toeschouwers

              Tijdens de rust hebben ca 10.000 toeschouwers de Tikkie zien sprinten tegen de toeschouwer.

              views

              De reels, stories en post zijn door 60.000 mensen bekeken.

              Til ook je spel naar een

              hoger niveau!

              Eerlijk is eerlijk veel informatie staat al op onze website en hier en daar geven
              we een klein kijkje in de keuken. Vaak heb je toch nog een specifieke vraag die je zo
              snel mogelijk beantwoord wilt hebben. Laat daarom je gegevens hieronder
              achter, zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen!









                Liever direct contact?

                Je moet een keeper niet vragen om een goal te scoren, daarom is het vaak beter om een directe vraag neer te kunnen leggen bij de specialist.

                Mirco Pruyser

                Eigenaar ByBP

                Studenten in contact

                Met Deloitte middels hockey

                De Deloitte Students Hockey Trophy is het grootste hockey evenement in Nederland voor studenten. Tijdens de editie van 2021 waren er bijna 400 enthousiaste studenten die een unieke dag hebben beleefd. Het reguliere toernooi is gedigitaliseerd, dit maakte het toernooi beter volgbaar en duidelijker.

                De vraag van Deloitte was een vernieuwend studenten evenement waar naast hockey ook ruimte is voor een bredere beleving en wat nadrukkelijk matcht met de identiteit van Deloitte. Het moest aansluiten bij het volgende:

                • Een gave hockeyactivatie
                • Passende en uitdagende uitstraling voor studenten
                • Deloitte-branded
                • Technologie, innovatie en skills zijn kernbegrippen
                • “Wow-effect” moet terugkomen

                Een duidelijk doel

                voor ogen

                De KNHB en Deloitte hadden een drietal doelen voor ogen voor dit evenement.

                • Interesse hockeysport onder studenten
                • In contact komen (recruiten) studenten
                • Basis creëren voor een duurzaam studenten hockey evenement

                Met het byBP Gameplan scoor je altijd

                Icon Briefing byBP
                Briefing
                Icon Creation byBP
                Gameplan creation
                Icon Training byBP
                Training
                Icon Kickoff byBP
                Warming up & Kickoff
                Icon The Game byBP
                The game
                Icon Celebrate byBP
                Win & celebrate

                Deloitte Students Hockey Trophy

                Onder de loep

                Naast het reguliere toernooi waren er deze editie Deloitte Talks, waarin hockey internationals en Deloitte afgevaardigden de deelnemers wisten te inspireren. Ook was er een photobooth en het skill the challenge veld, waar unieke en innovatieve skills werden getest die dicht bij Deloitte liggen, bijvoorbeeld de 24-game, een game waar hockey skills en wiskunde samen komen.

                Het resultaat? Een mooie één-twee

                Deelnemers

                400 studenten stonden aan de start van de Deloitte Students Hockey Trophy editie 2021. Allemaal stonden ze te popelen om al de onderdelen die Deloitte voorzien had samen met BP te doorlopen.

                Deloitte Talks

                12 interessante Deloitte Talks met Deloitte partners en hockey internationals waar studenten het nog een hele tijd over zullen hebben.

                Teams

                Verdeeld over twee groepen, 11 tegen 11 en 6 tegen 6.

                Doelpunten

                Een doelpunten festijn werd de Deloitte Students Hockey Trophy, met in totaal 168 gescoorde doelpunten!

                Een kleine sfeerimpressie

                De 2021 editie van de Deloitte Students Hockey Trophy is vastgelegd op beeld en deze aftermovie geeft een goede weergave van een geweldige dag!

                Wij zijn nu al enthousiast voor de volgende editie!

                Til ook je spel naar een

                hoger niveau!

                Eerlijk is eerlijk veel informatie staat al op onze website en hier en daar geven
                we een klein kijkje in de keuken. Vaak heb je toch nog een specifieke vraag die je zo
                snel mogelijk beantwoord wilt hebben. Laat daarom je gegevens hieronder
                achter, zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen!









                  Liever direct contact?

                  Je moet een keeper niet vragen om een goal te scoren, daarom is het vaak beter om een directe vraag neer te kunnen leggen bij de specialist.

                  Mirco Pruyser

                  Eigenaar ByBP

                  Heel Nederland

                  In beweging

                  Samen met Support Casper zet byBP een stap verder in het waarmaken van die droom. Dit doen we door heel Nederland in beweging te laten komen op 29 & 30 mei tijdens het Move for Casper weekend. Met de slogan “OAK ik doe mee”, waarbij OAK staat voor Overleven met Alvleesklierkanker, riepen we heel Nederland op om deel te nemen aan dit bewogen weekend.

                  Elke afstand telt en iedere manier van bewegen was toegestaan: hardlopen, skippyballen, steppen, golfen, fietsen, zwemmen, wandelen, boomklimmen of kruipen. The sky is the limit.

                  Een duidelijk doel

                  voor ogen

                  Stichting Support Casper wordt in aanloop naar- en tijdens dit weekend goed in de schijnwerpers gezet om zo veel mogelijk aandacht te creëren.

                  • Stichting zichtbaar maken middels een online campagne.
                  • Alvleesklierkanker onder de aandacht brengen door Nederlanders in beweging te krijgen op hun eigen unieke wijze.

                  Deed jij OAK mee?

                  Dan heb jij bijgedragen aan de geweldige opbrengst van €50.000! Bedankt voor je inzet en tot de volgende editie!

                  Icon Briefing byBP
                  Briefing
                  Icon Creation byBP
                  Gameplan creation
                  Icon Training byBP
                  Training
                  Icon Kickoff byBP
                  Warming up & Kickoff
                  Icon The Game byBP
                  The game
                  Icon Celebrate byBP
                  Win & celebrate

                  Enorm veel

                  Publiciteit

                  Move for Casper heeft veel teweeggebracht in Nederland. Zo hebben verschillende lokale kranten een mooi stuk geschreven over deelnemers, Support Casper en het evenement.

                  Ruim 100 deelnemers hebben op Instagram een foto gepubliceerd met daarbij de hashtag #OAKikdoemee. Op Facebook staan ruim 50 berichten van enthousiaste deelnemers!

                  Ruim 150 mensen hebben interesse gekregen voor de nieuwsbrief van Move for Casper en hebben zich hier dan ook voor ingeschreven.

                  Alles heeft bijgedragen aan het vergroten van het bereik van Move for Casper en daarmee heeft Support Casper in samenwerking met byBP zich op de kaart gezet!

                  Het resultaat? Een mooie één-twee

                  Deelnemers

                  1500 deelnemers die allemaal uniek waren in hun manier van bewegen en de afstand die zij daarbij hebben afgelegd.

                  Bedrijven

                  10 enthousiaste bedrijven hebben samen met alle werknemers zich ingezet in de strijd tegen alvleesklierkanker.

                  Nieuwe volgers

                  Via veel verschillende kanalen is er interactie geweest met deelnemers, bedrijven en volgers. Wat resulteert in een groei van 520 nieuwe volgers in totaal!

                   Aanmeldingen

                  Voor de nieuwsbrief heeft Support Casper 225 nieuwe aanmeldingen gekregen, allemaal mensen die interesse hebben in alles wat Support Casper doet!

                  Til ook je spel naar een

                  hoger niveau!

                  Eerlijk is eerlijk veel informatie staat al op onze website en hier en daar geven
                  we een klein kijkje in de keuken. Vaak heb je toch nog een specifieke vraag die je zo
                  snel mogelijk beantwoord wilt hebben. Laat daarom je gegevens hieronder
                  achter, zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen!









                    Liever direct contact?

                    Je moet een keeper niet vragen om een goal te scoren, daarom is het vaak beter om een directe vraag neer te kunnen leggen bij de specialist.

                    Mirco Pruyser

                    Eigenaar ByBP

                    De bezoekers van de Pro League

                    Enthousiasmeren met een scoop

                    De Pro League is een nieuwe internationale competitie waarin de nationale hockeyteams van de beste landen ter wereld het tegen elkaar opnemen. De wedstrijden worden ofwel twee keer thuis gespeeld ofwel twee keer uit gespeeld. Er is telkens een thuisspelend land, dit moet ervoor zorgen dat de wedstrijden met veel publiek worden bezocht.

                    Deloitte kreeg vanuit de KNHB de ruimte om in de rust van deze wedstrijden een activatie neer te zetten. Deze vraag is bij ons komen te liggen en wij hebben hiervoor de Deloitte Scoop Masters bedacht.

                    Scoop-masters-banner

                    Een duidelijk doel

                    voor ogen

                    De KNHB en Deloitte had een drietal doelen gericht op de zichtbaarheid van Deloitte, de deelnemers en het aanwezige publiek.

                    • Unieke zichtbaarheid creeëren voor Deloitte
                    • Opzoek naar de beste Scoop’er van Nederland
                    • Van de rust een fan experience maken

                    Met het byBP Gameplan scoor je altijd

                    Icon Briefing byBP
                    Briefing
                    Icon Creation byBP
                    Gameplan creation
                    Icon Training byBP
                    Training
                    Icon Kickoff byBP
                    Warming up & Kickoff
                    Icon The Game byBP
                    The game
                    Icon Celebrate byBP
                    Win & celebrate

                    Het resultaat? Een rake scoop

                    In zes voorrondes hebben er in totaal 18 mannen en 18 vrouwen het tegen elkaar opgenomen verdeeld over 12 rust momenten van Pro League wedstrijden. 3 mannen en 3 vrouwen hebben zich toen geplaatst voor het Finale weekend in het Wagener stadion. Hier hebben zij in de rust van de finale van de mannen en de finale van de vrouwen uitgemaakt wie de winaar was van de Deloitte Scoop Masters.

                    rake bal

                    Doel van het scoopen was het raken van het mandje. Eén iemand heeft de bal in het mandje gescoopt!

                    rust-momenten

                    Verdeeld over 8 speeldagen, waarbij de vrouwen eerst speelden gevolgd door de mannen, hebben er in totaal 14 Deloitte Scoop moment plaatsgevonden.

                    deelnemers

                    18 mannen en 18 vrouwen namen het tegen elkaar op verdeeld over de verschillende momenten. 3 mannen en 3 vrouwen plaatsden zich voor de finale, waaruit voor beide 1 échte Scoop Master is gekomen.

                    toeschouwers

                    In 14 wedstrijden en 8 wedstrijddagen met gemiddeld ruim 3.000 bezoekers hebben naar schatting 25.000 bezoekers de bal zien vliegen tijdens de Deloitte Scoop Masters

                    Til ook je spel naar een

                    hoger niveau!

                    Eerlijk is eerlijk veel informatie staat al op onze website en hier en daar geven
                    we een klein kijkje in de keuken. Vaak heb je toch nog een specifieke vraag die je zo
                    snel mogelijk beantwoord wilt hebben. Laat daarom je gegevens hieronder
                    achter, zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen!









                      Liever direct contact?

                      Je moet een keeper niet vragen om een goal te scoren, daarom is het vaak beter om een directe vraag neer te kunnen leggen bij de specialist.

                      Mirco Pruyser

                      Eigenaar ByBP