De bezoekers van de Pro League
Enthousiasmeren met een scoop
De Pro League is een nieuwe internationale competitie waarin de nationale hockeyteams van de beste landen ter wereld het tegen elkaar opnemen. De wedstrijden worden ofwel twee keer thuis gespeeld ofwel twee keer uit gespeeld. Er is telkens een thuisspelend land, dit moet ervoor zorgen dat de wedstrijden met veel publiek worden bezocht.
Deloitte kreeg vanuit de KNHB de ruimte om in de rust van deze wedstrijden een activatie neer te zetten. Deze vraag is bij ons komen te liggen en wij hebben hiervoor de Deloitte Scoop Masters bedacht.
Een duidelijk doel
voor ogen
De KNHB en Deloitte had een drietal doelen gericht op de zichtbaarheid van Deloitte, de deelnemers en het aanwezige publiek.
- Unieke zichtbaarheid creeëren voor Deloitte
- Opzoek naar de beste Scoop’er van Nederland
- Van de rust een fan experience maken
Met het byBP Gameplan scoor je altijd
Scoop ‘m onze kant op en
wij nemen hem aan!
Jij hebt nu een idee van één van onze activaties. Wil jij nu ook zo’n mooie activatie of heb jij nog een vraag na het lezen van deze activatie? Neem contact op via onderstaand contactformulier.