De bezoekers van de Pro League

Enthousiasmeren met een scoop

De Pro League is een nieuwe internationale competitie waarin de nationale hockeyteams van de beste landen ter wereld het tegen elkaar opnemen. De wedstrijden worden ofwel twee keer thuis gespeeld ofwel twee keer uit gespeeld. Er is telkens een thuisspelend land, dit moet ervoor zorgen dat de wedstrijden met veel publiek worden bezocht.

Deloitte kreeg vanuit de KNHB de ruimte om in de rust van deze wedstrijden een activatie neer te zetten. Deze vraag is bij ons komen te liggen en wij hebben hiervoor de Deloitte Scoop Masters bedacht.

Scoop-masters-banner

Een duidelijk doel

voor ogen

De KNHB en Deloitte had een drietal doelen gericht op de zichtbaarheid van Deloitte, de deelnemers en het aanwezige publiek.

  • Unieke zichtbaarheid creeëren voor Deloitte
  • Opzoek naar de beste Scoop’er van Nederland
  • Van de rust een fan experience maken

Met het byBP Gameplan scoor je altijd

Gameplan
Gameplan
Gameplan
Gameplan
Gameplan
Gameplan

Het resultaat? Een rake scoop

In zes voorrondes hebben er in totaal 18 mannen en 18 vrouwen het tegen elkaar opgenomen verdeeld over 12 rust momenten van Pro League wedstrijden. 3 mannen en 3 vrouwen hebben zich toen geplaatst voor het Finale weekend in het Wagener stadion. Hier hebben zij in de rust van de finale van de mannen en de finale van de vrouwen uitgemaakt wie de winaar was van de Deloitte Scoop Masters.

rake bal

Doel van het scoopen was het raken van het mandje. Eén iemand heeft de bal in het mandje gescoopt!

rust-momenten

Verdeeld over 8 speeldagen, waarbij de vrouwen eerst speelden gevolgd door de mannen, hebben er in totaal 14 Deloitte Scoop moment plaatsgevonden.

deelnemers

18 mannen en 18 vrouwen namen het tegen elkaar op verdeeld over de verschillende momenten. 3 mannen en 3 vrouwen plaatsden zich voor de finale, waaruit voor beide 1 échte Scoop Master is gekomen.

toeschouwers

In 14 wedstrijden en 8 wedstrijddagen met gemiddeld ruim 3.000 bezoekers hebben naar schatting 25.000 bezoekers de bal zien vliegen tijdens de Deloitte Scoop Masters

Scoop ‘m onze kant op en

wij nemen hem aan!

Jij hebt nu een idee van één van onze activaties. Wil jij nu ook zo’n mooie activatie of heb jij nog een vraag na het lezen van deze activatie? Neem contact op via onderstaand contactformulier.









    Bel me terugStuur me een email

    Liever direct contact?

    Daan Ros

    Daan Ros – Activatie marketeer by BP