Lancering Jumbo Wintersport

met een omni-channel campagne

Een lancering van Jumbo Wintersport in Amsterdam waarbij gebruik is gemaakt van omni-channel communicatie. Een live koppeling tussen de Photobooth in-store en de displays in omgeving Amsterdam; ook wel Digital out of Home. Daarnaast is gebruik gemaakt van een PR- campagne. De lancering is ook via Social Ads verspreid. Uiteraard kon een gave aftermovie met strakke beelden van de sfeervolle en moderne superstore niet ontbreken. Ook deze beelden zijn vervolgens ingezet via social advertisement. 

Een omni-channel campagne voor Jumbo Sports waar de uitbreiding van Jumbo Golf en Hockey in Amsterdam, met wintersport, centraal stond. Begin december maken wij ons alweer op voor de volgende uitbreiding, namelijk in Kerkrade!

Een duidelijk doel

voor ogen

  • Awareness Jumbo Wintersport Amsterdam specifiek
  • Awareness Jumbo Wintersport algemeen
  • Een feestelijke opening Jumbo Wintersport Amsterdam

Het resultaat? Een schot in de roos

 bereik

De video’s hebben via social advertisement gezamenlijk een bereik opgeleverd van ruim 170.000 mensen.

DOOH

Bereik met Digital out of Home advertisement.

PR- campagne

Bereik middels persbericht via passend ingezette media.

In- Store

Aantal bezoekers die in de winkel zijn langsgekomen.

Til ook je spel naar een

hoger niveau!

Eerlijk is eerlijk veel informatie staat al op onze website en hier en daar geven
we een klein kijkje in de keuken. Vaak heb je toch nog een specifieke vraag die je zo
snel mogelijk beantwoord wilt hebben. Laat daarom je gegevens hieronder
achter, zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen!









    Liever direct contact?

    Je moet een keeper niet vragen om een goal te scoren, daarom is het vaak beter om een directe vraag neer te kunnen leggen bij de specialist.

    Mirco Pruyser

    Eigenaar ByBP