Slimme veranderingen
Om de aandacht te trekken
Het grootste honkbal evenement van Europa keert na twee jaar terug, maar wel met enkele veranderingen. Deze veranderingen zijn doorgevoerd om het toernooi nog beter en aantrekkelijker te maken voor zowel de huidige- als nieuwe bezoekers. byBP kreeg de vraag om een vernieuwde merkstrategie op te zetten voor de Honkbalweek Haarlem.

Een duidelijk doel
voor ogen
De Honkbalweek Haarlem kwam bij byBP met een aantal pijlers die terug moesten komen in de nieuwe strategieontwikkeling
- Duurzame sponsorships creeëren
- Binden nieuwe (jonge) fans
- Herzien van de toernooiopzet
Met het byBP Gameplan scoor je altijd!
De nieuwe merkstrategie van de
Honkbalweek Haarlem
De allereerste editie van de Honkbalweek Haarlem was in 1961. De organisatie vond dat het tijd was voor een vernieuwde merkstrategie, waarvoor ze aanklopten bij byBP.
Het is belangrijk dat de missie van de Honkbalweek Haarlem: “Tijdens de Honkbalweek Haarlem presenteert Team Kingdom of The Netherlands zich aan de (inter)nationale toeschouwers en partners die tijdens het evenement een unieke honkbalervaring zullen beleven” in alle opzichten terugkomt tijdens het toernooi.
Er wordt in de vernieuwde editie ook veel aandacht besteedt aan entertainment. In én rondom de vernieuwde toernooiopzet wordt ruimte ingelast voor verschillende soorten (in-game)entertainment mogelijkheden, maar dit wordt alleen gedaan als dit past binnen de filosofie top honkbal met respect voor de regels van de sport.
Sla ook je spel naar een
hoger niveau!
Eerlijk is eerlijk veel informatie staat al op onze website en hier en daar geven
we een klein kijkje in de keuken. Vaak heb je toch nog een specifieke vraag die je zo
snel mogelijk beantwoord wilt hebben. Laat daarom je gegevens hieronder
achter, zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen!
Liever direct contact?
Je moet een keeper niet vragen om een goal te scoren, daarom is het vaak beter om een directe vraag neer te kunnen leggen bij de specialist.
Mirco Pruyser
Eigenaar ByBP