Aanstekelijke

Hockeyactivaties

De fan is tegenwoordig niet alleen op zoek naar een gave sportwedstrijd, maar naar een totaalbeleving. Ieder moment moet er wat gebeuren, niet alleen tijdens de eerste en tweede helft, maar juist ook voorafgaand aan het event, in de rust en op de venue daaromheen.

De vraag van ABN AMRO was om een activatie op en rond de venue te creëren die bijdraagt aan de beleving van de toeschouwer en waar ABN AMRO (tevens Tikkie) en de EHL zowel offline als online zichtbaarheid uit kan halen. 

  • Een aanstekelijke hockeyactivatie
  • Geschikt voorafgaand aan de wedstrijd, tijdens de rust en op de venue
  • Verhogen van de totaalbeleving
  • Activeren ABN AMRO en Tikkie

Tikkie Game

Icon Briefing byBP
Briefing
Icon Creation byBP
Gameplan creation
Icon Training byBP
Training
Icon Kickoff byBP
Warming up & Kickoff
Icon The Game byBP
The game
Icon Celebrate byBP
Win & celebrate

Activaties

Onder de loep

Er zijn een drietal activaties georganiseerd. Elke activatie met een eigen doel, eigen doelgroep en op een specifiek moment gedurende het evenement.

  • Catch the Splash
  • Tikkie Game
  • EHL Dance

Foto EHL

Het resultaat? Een mooie één-twee

Tikkie Games

In de rust van 11 wedstrijden gedurende het finale weekend van de EHL hebben wij de Tikkie Game gedaan. Hierin won de Tikkie 3 wedstrijden en de toeschouwers wonnen er 8.

Catch the Splashes

Voorafgaand aan de wedstrijden gingen onze Splashes over het terrein. 50 toeschouwers wisten de Splashes te vangen en dit leverde 6 VIPS op!

toeschouwers

Tijdens de rust hebben ca 10.000 toeschouwers de Tikkie zien sprinten tegen de toeschouwer.

views

De reels, stories en post zijn door 60.000 mensen bekeken.

Til ook je spel naar een

hoger niveau!

Eerlijk is eerlijk veel informatie staat al op onze website en hier en daar geven
we een klein kijkje in de keuken. Vaak heb je toch nog een specifieke vraag die je zo
snel mogelijk beantwoord wilt hebben. Laat daarom je gegevens hieronder
achter, zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen!









    Liever direct contact?

    Je moet een keeper niet vragen om een goal te scoren, daarom is het vaak beter om een directe vraag neer te kunnen leggen bij de specialist.

    Mirco Pruyser

    Eigenaar ByBP