Voor wie we al het

Verschil hebben gemaakt..

Hieronder vind je een aantal van onze cases. Elke case is een unieke situatie waarbij we een andere mix van onze specialismen hebben ingezet of het nu ging om een concept, strategie of activatie, we hebben impact gecreëerd voor de opdrachtgever. Samen met de opdrachtgevers kijken we dan ook met trots terug op deze cases, maar kijken we ook vooral vooruit naar nieuwe momenten om trots op te zijn.

Filter op dienst

EHL Heroes Day

Een nieuw nationaal merk zowel online als offline lanceren door middel van een social media aanpak.

Uitbreiding Jumbo Wintersport

Een nieuw nationaal merk zowel online als offline lanceren door middel van een social media aanpak.

Rabo ClubSupport Fandag

Een nieuw nationaal merk zowel online als offline lanceren door middel van een social media aanpak.

ABN AMRO Hockeyweekend

Een nieuw nationaal merk zowel online als offline lanceren door middel van een social media aanpak.

Volvo activatie partner

Een nieuw nationaal merk zowel online als offline lanceren door middel van een social media aanpak.

Blackroll Launch Event

byBP’s kennis, ervaringen en netwerk helpen Blackroll met integreren in de hockeywereld

EHL Activaties

De Euro Hockey League (EHL) is hét Europese hockey evenement. Tijdens de beslissende ronde in het Paasweekend 2022 is er dit jaar op het gebied van activatie en entertainment een unieke beleving gecreëerd. Hoog tijd om het nette hockeypubliek weer eens uit hun stoel te krijgen! 

Campagnes Jumbo Hockey 2021

Gedurende 2021 zijn er verschillende videocampagnes bedacht voor Jumbo Hockey

Honkbalweek Haarlem

byBP is meegegaan met de tijd, daarom is er een vernieuwde strategie geschreven voor de Honkbalweek Haarlem

Jonger Oranje Hockey

In samenwerking met SportsGen hebben wij een nieuw platform opgezet voor alle hockeyers die het beste uit zichzelf willen halen

Wat onze winnaars zeggen

Met het team van BP organiseren wij met de partners en sponsoren van de KNHB verschillende evenementen. BP denkt mee van het begin tot het eind en blijft verrassen met innovatieve oplossingen. Zij hebben oog voor de juiste profilering van de hockeydoelgroep en wensen van de sponsor.

Noortje Gorter - KNHB Sponsorteam

Al enige jaren organiseren wij de jaarlijkse Rabo Fandag met behulp op technisch vlak van BP College. Voor vele kinderen het ultieme hoogtepunt uit hun jeugd om op 1 dag samen met alle internationals een unieke dag mee te maken. De kinderen moeten deze dag ook echt op hockey-technisch gebied wat leren en dat gevarieerde programma wordt geheel door BP College naar alle tevredenheid georganiseerd.

Arjen Rahusen - KNHB, Directeur HISWA te water

byBP onder leiding van Billy Bakker en Mirco Pruyser maakt een mooie transitie door. Startend in ondersteuning bij hockey activiteiten zijn zij doorgegroeid naar een volwaardig gesprekspartner én activatiebureau voor het laden van je merk. De ervaring met byBP m.b.t. het ontwikkelen van maatschappelijke activaties gecombineerd met de kracht van sport is goed.

Marco Moers - ABN-AMRO: Senior activation manager/ Ajax en hockeysponsoring

byBP is een enthousiaste en professionele partij die op meerdere vlakken kan bijdragen aan de naamsbekendheid van jouw merk. Door de aanwezigheid in de doelgroep zijn ze specialist in het activeren van de juiste doelgroep voor het juiste product. Wij ervaren de samenwerking als zeer prettig!

Franske van Hassel - Jumbo Hockey & Golf: Category Manager

Til ook je spel naar een

hoger niveau!

Eerlijk is eerlijk veel informatie staat al op onze website en hier en daar geven
we een klein kijkje in de keuken. Vaak heb je toch nog een specifieke vraag die je zo
snel mogelijk beantwoord wilt hebben. Laat daarom je gegevens hieronder
achter, zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen!









    Liever direct contact?

    Je moet een keeper niet vragen om een goal te scoren, daarom is het vaak beter om een directe vraag neer te kunnen leggen bij de specialist.

    Mirco Pruyser

    Eigenaar ByBP